Panteon Group EN Editel Adria HR Panteon Plus RS

Pokličite nas ali se dogovorite za sestanek!

T: +386 5 639 72 23
F: +386 5 639 27 39

E: info@panteongroup.com

Kako začeti z elektronskim poslovanjem?

Vstop v elektronsko poslovanje za podjetje dandanes ne predstavlja več stroškovno zahtevnega projekta.

V podjetju Panteon Group® smo razvili rešitve, ki so primerne tako za mala in srednja kot tudi za velika podjetja. Vse rešitve so zasnovane na način, ki omogoča enostavne prehode iz enostavnih k bolj kompleksnim in integriranim rešitvam.

Vstop v elektronsko izmenjavo dokumentov

Za vstop v elektronsko izmenjavo dokumentov je nujen naslednji pristop:

  1. Zaveza in podpora vodstva podjetja za izvedbo projekta.
  2. Določitev odgovorne osebe v podjetju, zadolžene za elektronsko poslovanje.
  3. Analiza poslovnih procesov podjetja in izdelava plana potrebne prilagoditve le-teh za prehod na elektronsko poslovanje.
  4. Operativna izvedba projekta.

Vplivi na procese v podjetju

Podjetje se samo odloča, katere tipe dokumentov si s partnerji izmenjuje v elektronski obliki. Uporaba standardiziranih elektronskih dokumentov podjetju omogoča hitro širitev elektronskega poslovanja na večje število partnerjev v elektronski izmenjavi.

Stopnja izkoriščenosti prednosti elektronskega poslovanja in čas, ki je potreben za povračilo investicije v elektronsko poslovanje, sta odvisna od števila tipov dokumentov, ki si jih podjetje izmenjuje v elektronski obliki in od števila partnerjev, s katerimi si jih izmenjuje.