Kako začeti z elektronskim poslovanjem?
Vstop v elektronsko poslovanje za podjetje dandanes ne predstavlja več stroškovno zahtevnega projekta.
V podjetju Panteon Group® smo razvili rešitve, ki so primerne tako za mala in srednja kot tudi za velika podjetja. Vse rešitve so zasnovane na način, ki omogoča enostavne prehode iz enostavnih k bolj kompleksnim in integriranim rešitvam.
Vstop v elektronsko izmenjavo dokumentov
Za vstop v elektronsko izmenjavo dokumentov je nujen naslednji pristop:
- Zaveza in podpora vodstva podjetja za izvedbo projekta.
- Določitev odgovorne osebe v podjetju, zadolžene za elektronsko poslovanje.
- Analiza poslovnih procesov podjetja in izdelava plana potrebne prilagoditve le-teh za prehod na elektronsko poslovanje.
- Operativna izvedba projekta.
Vplivi na procese v podjetju
Podjetje se samo odloča, katere tipe dokumentov si s partnerji izmenjuje v elektronski obliki. Uporaba standardiziranih elektronskih dokumentov podjetju omogoča hitro širitev elektronskega poslovanja na večje število partnerjev v elektronski izmenjavi.
Stopnja izkoriščenosti prednosti elektronskega poslovanja in čas, ki je potreben za povračilo investicije v elektronsko poslovanje, sta odvisna od števila tipov dokumentov, ki si jih podjetje izmenjuje v elektronski obliki in od števila partnerjev, s katerimi si jih izmenjuje.