Panteon Group EN Editel Adria HR Panteon Plus RS

Pokličite nas ali se dogovorite za sestanek!

T: +386 5 639 72 23
F: +386 5 639 27 39

E: info@panteongroup.com

Kaj potrebujem za elektronsko poslovanje z OMV-jem?

OMV Slovenija d.o.o. je za potrebe naročanja artiklov od dobaviteljev uvedel elektronsko poslovanje (EP) z uporabo standarda EANCOM.

Poslovno omrežje Panteon.net® temelji na tehnologijah zaprtih privatnih omrežij z dodano vrednostjo (VAN – Value Added Network). Sistem je povezan in interoperabilen z internetom in z drugimi lokalnimi in globalnimi poslovnimi omrežji (eXite®, GXS, ..) ter predstavlja varno, visoko zanesljivo in visoko razpoložljivo prenosno omrežje z zajamčeno propustnostjo. Ker je sistem ločen, omogoča delovanje tudi ob nedelovanju drugih omrežij (internet) in je zaradi tega veliko bolj odporen pred vplivi virusov.

Uporaba standarda EANCOM omogoča, da je distributer zmožen sprejemati naročila tudi od drugih domačih in mednarodnih trgovcev, ki pogosto uporabljajo ta standard.

Dobavitelj, ki želi na ta način poslovati z OMV Slovenija, potrebuje:

A) Na strani OMV Slovenija

  • podpis dogovora/pogodbe o elektronskem poslovanju,
  • OMV-ju mora dostaviti svojo GLN lokacijsko številko,
  • vnesti lokacijske številke od OMV Slovenija v svoj sistem,
  • uskladitev EAN šifranta artiklov.

Kontaktna oseba: g. Robert Dežman.

B) Na strani GS1

C) Na strani PANTEON GROUP

  • izbira ustrezne rešitve za elektronsko poslovanje z OMV-jem,
  • izpolnitev prijavnice za storitve elektronskega poslovanja,
  • podpis pogodbe za elektronsko poslovanje preko poslovnega omrežja Panteon.net®.

Kontaktna oseba: g. Marco Klasek (tel. 040/208 001)