Panteon Group EN Editel Adria HR Panteon Plus RS

Pokličite nas ali se dogovorite za sestanek!

T: +386 5 639 72 23
F: +386 5 639 27 39

E: info@panteongroup.com

Kaj potrebujem za elektronsko poslovanje z Engrotušem?

Engrotuš d.d. je za potrebe naročanja artiklov od dobaviteljev uvedel elektronsko poslovanje (EP) z uporabo standarda EANCOM.

Engrotuš pošilja in sprejema e-sporočila preko poslovnega omrežja Panteon.net®, ki temelji na tehnologijah zaprtih privatnih omrežij z dodano vrednostjo (VAN – Value Added Network). Sistem je povezan in interoperabilen z internetom in z drugimi lokalnimi in globalnimi poslovnimi omrežji (eXite®, GXS, ..) ter predstavlja varno, visoko zanesljivo in visoko razpoložljivo prenosno omrežje z zajamčeno propustnostjo. Ker je sistem ločen, omogoča delovanje tudi ob nedelovanju drugih omrežij (internet) in je zaradi tega veliko bolj odporen pred vplivi virusov.

Uporaba standarda EANCOM omogoča, da je distributer zmožen sprejemati naročila tudi od drugih domačih in mednarodnih trgovcev, ki pogosto uporabljajo ta standard.

Dobavitelj, ki želi na ta način poslovati z Engrotuš-em, potrebuje:

A) Na strani EngroTuša:

  • podpis dogovora/pogodbe o EP,
  • EngroTušu mora dostaviti svojo GLN lokacijsko(e) številko(e),
  • vnesti lokacijske številke od EngroTuša v svoj sistem,
  • poslati EAN šifrant svojih artiklov v excel tabeli s stolpci :
    • EAN koda artikla,
    • opis artikla,
    • interna koda artikla,
    • EAN lokacijska številka, ki dobavlja ta artikel (v primeru organiziranosti dobavitelja po programih),
    • število kosov artikla v kartonu.

Kontaktna oseba: ga. Tanja Simič (tel. 059 733 468)

B) Na strani GS1:

C) Na strani PANTEON GROUP:

  • izbira ustrezne rešitve za EANCOM elektronsko poslovanje z Engrotušem,
  • izpolnitev prijavnice za EP storitve,
  • podpis pogodbe za EP preko poslovnega omrežja Panteon.net®.

Kontaktna oseba: g. Marco Klasek (tel. 040/208 001)