Panteon Group EN Editel Adria HR Panteon Plus RS

Pokličite nas ali se dogovorite za sestanek!

T: +386 5 639 72 23
F: +386 5 639 27 39

E: info@panteongroup.com

Kaj potrebujem za elektronsko poslovanje z Mercatorjem?

Mercator d.d. je za potrebe naročanja artiklov od dobaviteljev za svoje distribucijske centre uvedel elektronsko poslovanje (EP) z uporabo standarda EANCOM.

Mercator pošilja in sprejema e-sporočila preko poslovnega omrežja Panteon.net®, ki temelji na tehnologijah zaprtih privatnih omrežij z dodano vrednostjo (VAN – Value Added Network). Sistem je povezan in interoperabilen z internetom in z drugimi lokalnimi in globalnimi poslovnimi omrežji (eXite®, GXS, ..) ter predstavlja varno, visoko zanesljivo in visoko razpoložljivo prenosno omrežje z zajamčeno propustnostjo. Ker je sistem ločen, omogoča delovanje tudi ob nedelovanju drugih omrežij (internet) in je zaradi tega veliko bolj odporen pred vplivi virusov.

Uporaba standarda EANCOM omogoča, da je distributer zmožen sprejemati naročila tudi od drugih domačih in mednarodnih trgovcev, ki pogosto uporabljajo ta standard.

Dobavitelj, ki želi na ta način dobivati naročila s strani Mercatorja d.d., potrebuje:

A) Na strani Mercatorja:

  • podpis dogovora/pogodbe o EP,
  • Mercatorju mora dostaviti svojo GLN lokacijsko številko,
  • vnesti lokacijske številke od Mercatorja v svoj sistem,
  • uskladitev EAN šifranta artiklov.

Kontaktna oseba: ga. Barbara Prešeren (tel. 386 (0)1 560 12 38) 

B) Na strani GS1:

C) Na strani PANTEON GROUP:

  • izbira ustrezne rešitve za EANCOM elektronsko poslovanje z Mercatorjem,
  • izpolnitev prijavnice za EP storitve,
  • podpis pogodbe za EP preko poslovnega omrežja Panteon.net®.

Kontaktna oseba: g. Marco Klasek (tel. 040/208 001)