Panteon Group EN Editel Adria HR Panteon Plus RS

Pokličite nas ali se dogovorite za sestanek!

T: +386 5 639 72 23
F: +386 5 639 27 39

E: info@panteongroup.com

Produkt eb-MANAGER®

    

Standardno nadzorno aplikacijo za sprejem, pošiljanje in pregled prispelih dokumentov eb-MANAGER® sestavljata dva dela:

  • Exit point programi in
  • sam program eb-MANAGER®.

Exit point programi - EPP

Ta program izvaja razne dopolnilne funkcije osnovni funkcionalnosti TIE EP oz. e-SERVICE™ client-u (v nadaljevanju e-KLIENT), kot je npr.:

  • vmesnik med poslovnim omrežjem Panteon.net® in samim eb-MANAGER®-jem,
  • vmesnik za dodatno funkcionalnost konverzije iz ene oblike e-dokumenta v drugo,
  • kontrolne funkcije, formiranje servisnih sporočil (obvestil in napak)
  • vmesnik med e-KLIENT-om in hišnim informacijskim sistemom, itd.

EPP kot vmesnik med poslovnim omrežjem Panteon.net® in samim eb-MANAGER®-jem pripravi podatke za eb-MANAGER® in od e-KLIENT-a dobi natančen status, v katerem se nahaja dokument. Ta program se proži avtomatsko preko e-KLIENT-a po sprejetju sporočil in lahko izvaja tudi številne kontrole pravilnosti dokumenta ali delovanja konverzije in prenosa. 

Funkcije nadzorne aplikacije:

  • pregled prispelih in poslanih sporočil,
  • pregled vsebine sporočil (prenosov, sporočil, postavk,…),
  • pregled loga obdelav (sprejetja sporočil, kontrol, morebitnih napak),
  • arhiviranje/dearhiviranje sporočil (e-arhiv),
  • pregled dogodkov, povezanih s sporočili,
  • najrazličnejše nastavitve (kje so baze, kje je mapa vhodnih sporočil, kje je-arhiv,...),
  • nastavitev izhodnih map za povezavo z notranjim IS (lahko ločeno za vsakega pošiljatelja, prejemnika ali org. enoto),
  • možnost ponavljana sprejemanja in pošiljanja  sporočil,
  • blokiranje duplikatov,
  • nastavitev dodatnih vhodnih kontrol za dospele dokumente,
  • nastavitev kontrol za izhodna sporočila.

Funkcionalnosti programa eb-MANAGER®:

  • izdelava vmesnika do informacijskega sistema dobavitelja (prispela sporočila se pripravijo v obliko po želji dobavitelja oz. direkten vnos v baze IS dobavitelja, lahko ločeno za vsakega pošiljatelja ali prejemnika, ...),
  • dopolnitev za podporo mobilnemu poslovanju (dlančniki, prenosniki, mobilniki),
  • javljanje morebitnih napak na e-pošto ali GSM - SMS,
  • spremljanje morebitnih napak na eb-MONITOR®-ju,
  • uporaba storitve e-SERVICE™ za inhouse integracijo s poslovnim omrežjem Panteon.net®.