Panteon Group EN Editel Adria HR Panteon Plus RS

Novica

29.8.2014

Pošiljanje elektronskih računov Javni upravi s 1.1.2015

Skladno z določili Zakona o opravljanju plačilnih storitev za proračunske uporabnike (ZOPSPU) in Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o opravljanju plačilnih storitev za proračunske uporabnike (ZOPSPU-A), ki stopijo v veljavo 01.01.2015, bo potrebno vse račune za proračunske porabnike pošiljati prejemnikom v elektronski obliki – e-račun.

Od vključno tega datuma naprej proračunski porabniki računov v papirni obliki ne bodo več sprejemali.

V podjetju Panteon Group® d.o.o. smo, kot eden vodilnih ponudnikov elektronskega poslovanja v Sloveniji, pristopili k pripravi potrebnih tehnoloških rešitev in bomo, na osnovi sklenjene pogodbe z Upravo RS za javna plačila, do tega datum pripravili vse potrebno, da našim strankam omogočimo pošiljanje e-računov UJP na predpisan način in v potrebni obliki.

Strankam, ki imate integrirano rešitev za RIP izmenjavo, bo omogočena izbira med dvema možnostima:
- Priprava računa v poslovnem IS z uporabo naših obstoječih standardnih struktur ali
- Stranka pripravi e-račun v svojem sistemu sama, v zahtevanem formatu, po tehničnih specifikacijah UJP.

Rešitev za te stranke bo predvidoma na razpolago predvidoma jeseni 2014.

Za stranke, ki za RIP izmenjavo uporabljajte spletno aplikacijo Panteon.biz® B2S, bo priprava računa in njegovo pošiljanje na UJP na razpolago v sami spletni aplikaciji na način, podoben, kot izdelava drugih tipov dokumentov (npr. odgovor na naročilo, dobavnica).

Za te stranke bo rešitev predvidoma pripravljena do konca leta.

Za vse e-račune bo za e-hrambo poskrbljeno v sistemu Panteon.net® e-ARCHIVE, ki ga v poslovanju s slovenskimi trgovskimi verigami uporablja že več kot 100 podjetij.

Zajem in arhiviranje e-računov se bo izvajalo avtomatično, dostop do shranjenih e-računov bo zagotovljen preko spletne aplikacije.
Pravočasno vas bomo seznanili z vsemi tehničnimi in drugimi pogoji za uporabo pripravljene rešitve.