E-naročanje storitev
Javni zavod Lekarna Ljubljana je v sodelovanju s podjetjem Hakl IT d.o.o. v letu 2011 razvila in uvedla elektronsko poslovanje za e-naročanje artiklov od svojih dobaviteljev.
Zbirni center
Elektronsko poslovanje Ljubljanskih Lekarn je realizirano preko zbrinega centra Hakl IT, uporablja se interni standard LL za dokumente in komunikacijo.
Standard EDIFACT / EANCOM
Elektronsko poslovanje na poslovnem omrežju Panteon.net® je realizirano preko direktne povezave z zbirnim centrom LL, sama sporočila pa so v EDIFACT / EANCOM standardu (tipa ORDERS, ORDRSP in DESADV).
Izmenjava e-dokumentov
Uporaba EANCOM mednarodnega standarda omogoča, da je distributer Lekarne Ljubljana zmožen izmenjevati e-dokumente tudi z drugimi domačimi in mednarodnimi trgovci, ki v večini primerov uporabljajo ta standard.
Podprti e-dokumenti
Trenutno podprti e-dokumenti:
- naročilo ORDERS D.96A (pošiljanje),
- odgovor na naročilo ORDRSP D.96A (sprejemanje),
- dobavnica DESADV D.96A (sprejemanje).
Izbira storitev - dobavitelj
Dobavitelj na Panteon.net®, ki želi na tak način poslovati z Lekarno Ljubljana, lahko izbira med naslednjimi storitvami:
- e-SERVICE™ - cenovno ugodna integrirana rešitev z uporabo konverterja na omrežju Panteon.net®.
- Panteon.biz® B2S - internetna portalna rešitev.