Panteon Group EN Editel Adria HR Panteon Plus RS

Pokličite nas ali se dogovorite za sestanek!

T: +386 5 639 72 23
F: +386 5 639 27 39

E: info@panteongroup.com

OMV Slovenija

OMV Slovenija in EANCOM elektronsko poslovanje z dobavitelji.

logo_omv.gif 

E-naročanje artiklov

OMV Slovenija d.o.o. je v sodelovanju s podjetjema Engrotuš d.o.o. in Panteon Group® d.o.o. v letu 2005 razvila in uvedla elektronsko poslovanje za e-naročanje artiklov od svojih dobaviteljev.

Standard EDIFACT / EANCOM

 Elektronsko poslovanje je realizirano preko poslovnega omrežja Panteon.net®, sama sporočila pa so v EDIFACT / EANCOM standardu (tipa ORDERS in INVOIC). OMV Slovenija uporablja elektronsko poslovanje na veleprodajnem in maloprodajnem segmentu svoje nabave. 

Izmenjava e-dokumentov

Uporaba EANCOM mednarodnega standarda omogoča, da je OMV-jev distributer zmožen izmenjevati e-dokumente tudi z drugimi domačimi in mednarodnimi trgovci, ki v večini primerov uporabljajo ta standard.

B2B poslovanje - razvoj

Kronologija razvoja elektronskega poslovanja B2B po standardu EANCOM pri OMV Slovenija:

  • 2005 / uvedba prvih dveh e-dokumentov ORDERS in INVOIC pri elektronskem poslovanju z dobaviteljem Engrotuš,
  • 2008 / razširitev elektronskega poslovanja na OMV Hrvaško (uvedba prvih dveh e-dokumentov ORDERS in INVOIC pri elektronskem poslovanju z dobaviteljem Konzum).
  • 2009 / prehod rešitve iz lokalne aplikacije na centralni SAP ERP (Slovenija, Hrvaška).



Podprti e-dokumenti

Trenutno podprti e-dokumenti (Hrvaška in Slovenija):

  • naročilo ORDERS D.96A (pošiljanje),
  • račun INVOIC D.01B (sprejemanje).

Izbira storitev

Dobavitelj, ki želi na tak način poslovati z OMV Slovenija ali OMV Hrvaška, lahko izbira med naslednjimi storitvami:

  • e-SERVICE™  - cenovno ugodna integrirana rešitev z uporabo konverterja na omrežju Panteon.net®.