Merkur

E-naročanje storitev
Merkur d.d. je v sodelovanju s podjetjem ZZI d.o.o. v letu 2007 razvil in uvedel elektronsko poslovanje za e-naročanje artiklov od svojih dobaviteljev.
V letu 2010 je Merkur v sodelovanju s Panteon Group e-poslovanje razširil na področje Srbije ter na nove dobavitelje in kupce v Sloveniji.
Standard EDIFACT / EANCOM
Elektronsko poslovanje je realizirano preko poslovnega omrežja Panteon.net®, sama sporočila pa so v EDIFACT / EANCOM standardu (tipa ORDERS, ORDRSP in INVOIC).
Izmenjava e-dokumentov
Uporaba EANCOM mednarodnega standarda omogoča, da je Merkurjev distributer zmožen izmenjevati e-dokumente tudi z drugimi domačimi in mednarodnimi trgovci, ki v večini primerov uporabljajo ta standard.
B2B poslovanje - razvoj
Kronologija razvoja EANCOM B2B elektronskega poslovanja pri Merkurju:
- 2007 / uvedba prvih dveh e-dokumentov ORDERS in ORDRSP pri elektronskem poslovanju z dobavitelji,
- 2010 / začetek uporabe elektronskega poslovanje tudi v Merkur International v Srbiji.

Podprti e-dokumenti
Trenutno podprti e-dokumenti:
- naročilo ORDERS D.96A (pošiljanje),
- odgovor na naročilo ORDRSP D.96A (sprejemanje),
- račun INVOIC D.01B (sprejemanje).
Izbira storitev - dobavitelj
Dobavitelj na Panteon.net®, ki želi na tak način poslovati z Merkurjem, lahko izbira med naslednjimi storitvami:
- e-SERVICE™ - cenovno ugodna integrirana rešitev z uporabo konverterja na omrežju Panteon.net®.
- Panteon.biz® B2S - internetna portalna rešitev.